مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین و نماینده کانون بانکها و مؤسسات اعتباری خصوصی گفت: باید در شرایط امروز به طور واضح سیاست وزارت اقتصاد و نهادهای تابعه آن برای حضور در رویداد صنعت مالی را شناخت و بر اساس آن هیأت مدیره های بانکها برای هزینه کردن در این نمایشگاه توجیه کرد.
به گزارش خبرنگار بازار 361، نخستین نشست شورای سیاستگذاری هفدهمین رویداد بین المللی صنعت مالی ایران با حضور نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، نمایندگان بانکها و بیمه مرکزی، کانون کارگزاران، کانون نهادهای سرمایه گذاری، دبیر کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران، دبیر انجمن فین تک ایران و معاونت فناوری ریاست جمهوری و گروه بانیان امید به عنوان مجری برگزاری این نمایشگاه به میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
در این نشست تخصصی با بررسی آخرین اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری مؤثر هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور، نسبت به بررسی چالشهای گذشته و رفع آنها و همچنین تخصیص برخی ضرورتها و دستورالعملها به منظور ارتقای کمی و کیفی این دوره از نمایشگاه مذکور تاکید شد.
در انتهای این جلسه با طرح ۲۳ مسئله و ارائه راهکارها و چالشهای موجود و همچنین انتظارات سازمانها و نهادهای تابعه وزارت اقتصاد از نمایشگاه هفدهم بورس، بانک و بیمه مقرر شد در جلسه بعدی این شورا به راه حلها و پیشنهادهای اجرایی برای هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن این رویداد مطابق با درخواستهای اعضا از مجری برگزاری نمایشگاه اختصاص یابد.
چالش برندینگ بانکها و نسل جدید هزاره با ادبیات مالی
سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین و نماینده کانون بانکها و مؤسسات اعتباری خصوصی در این نشست بر ضعف برندینگ در تبلیغات و اطلاع رسانی به عنوان یک معضل در صنعت مالی تاکید کرد و افزود: با توجه به تغییر ذائقه خدمات رسانی بانکها به مشتریان و الکترونیکی شدن آنها بر پایه دیجیتال، باید در شرایط امروز به طور واضح سیاست وزارت اقتصاد و نهادهای تابعه آن برای حضور در رویداد صنعت مالی را شناخت و بر اساس آن هیأت مدیره های بانکها برای هزینه کردن در این نمایشگاه توجیه کرد.
دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکهای خصوصی از لزوم تعادل برای برندینگ در موضوع تبلیغات محتوایی و تجاری بانکها سخن گفت و افزود: با توجه به متفاوت شدن ابزارهای خبری و رسانههای و ظهور ابزارهای اطلاع رسانی نوین میبایست طرحی نو پدید آورد تا نسل جدید هزاره که با اینترنت بزرگ شدهاند بتوانند با چنین رویدادهایی و ادبیات آن ارتباط بگیرند.
انتهای پیام/






































